Nejčastější otázky (FAQ)

Seznam nejčastěji kladených dotazů od zákazníků. Pokud zde nenajdete odpověď na svou otázku, neváhejte nás kontaktovat na telefounu, chatu či emailu.

English version

 

🚛 Objednávky a doručení

  1. Jaké jsou možnosti dopravy a jaká je jejich cena?

U nezbraňového zboží nabízíme doručení prostřednictvím:

GLS (doručení na výdejní místo)

  • Cena balíku do 10 kg při platbě na dobírku je 100,- vč. DPH 21%
  • Cena balíku do 10 kg při platbě předem je 65,- vč. DPH 21%

GLS (doručení na adresu)

  • Cena balíku do 31,5 kg při platbě na dobírku je 125,- vč. DPH 21%
  • Cena balíku do 31,5 kg při platbě předem je 95,- vč. DPH 21%

Zásilkovny (doručení na výdejní místo Z-Point)

  • Cena balíku do 5 kg při platbě na dobírku je 105,- vč. DPH 21%
  • Cena balíku do 5 kg při platbě předem je 70,- vč. DPH 21%

Osobního odběru na naší prodejně v Ostravě na adrese Zkrácená 3223/46, 700 30 Ostrava-Zábřeh (zdarma).

Prosím vezměte na vědomí, že pepřové spreje podléhají kontrole OP a je tedy možné zaslat je pouze na Vaši adresu/vyzvednout osobně.

Zbraně a střelivo dodáváme prostřednictvím:

Osobního odběru na naší prodejně v Ostravě na adrese Zkrácená 3223/46, 700 30 Ostrava-Zábřeh (zdarma).

Služby závozu – Aktuální poplatek za dopravu závozem činí 1 000 Kč, při nákupu nad 40 000 Kč je zdarma. Závoz je provádět přibližně jednou za 2 týdny

  1. Jak dlouho trvá doručení?

Pokud je zboží z Vaší objednávky skladem a objednávka je na dobírku/zaplacena, odesíláme zpravidla ihned. Doba doručení se pak odvíjí od zvoleného dopravce – zpravidla 1–3 pracovní dny.

  1. Co když se zboží, o které mám zájem, jeví jako „Na objednávku“?

To zpravidla znamená, že jej aktuálně nemáme skladem a objednáme je pro Vás u dodavatele. Pokud Vás zajímá, jak dlouho na zboží budete čekat, stačí zavolat na +420 735 179 356, nebo napsat na info@defendia.cz. My stavovou situaci ověříme a dáme Vám vědět.

  1. Lze objednávku opravit nebo zrušit?

Ano, pokud ještě nebyla odeslána. Kontaktujte nás co nejdříve telefonicky na +420 735 179 356 nebo e-mailem na info@defendia.cz. Pro pomoc s velkoobchodními objednávkami kontaktujte michalt@defendia.cz, +420 603 184 126

  1. Jak mohu nakoupit?

Podrobné informace a návod k nákupu naleznete zde - https://www.defendia.cz/informace/jak-nakupovat-2/ 

  1. Mám se před objednávkou registrovat?

To je čistě na Vás. Registrace Vám umožní spravovat přihlašovací údaje, a hlavně prohlížet si historii objednávek. Přihlašovací údaje si můžete vždy obnovit pomocí odkazu „Zapomenuté heslo“ a „Zapomenuté uživatelské jméno“.

  1. Mohu nakoupit zboží i mimo ČR?

Ano, při dodržení určitých náležitostí. Postup zbraní pro občany EU naleznete zde - https://www.defendia.cz/informace/postup-pri-nakupu-ze-zahranici/

  1. Máte v nabídce také dárkové poukazy?

Ano, v hodnotách 500 Kč, 1000 Kč nebo 2000 Kč. Dárkové vouchery obsahují unikátní ID číslo, které lze použít jako slevový kód v objednávkovém procesu. Poukazy mají platnost do konce roku 2025 a je možné je zaslat ve fyzické podobě na adresu, nebo zakoupit na prodejně. E-formu nemáme v nabídce. 


💸 Platba

  1. Jakými způsoby mohu zaplatit?
  • Na kamenné prodejně lze platit v hotovosti, nebo platební kartou
  • Převodem bezpečně z pohodlí Vašeho domova přes internetové bankovnictví, smart banku nebo pomocí vygenerovaného QR kódu
  • Po vystavení zálohové faktury se splatností, pomocí bankovního převodu
  • Dobírkou při převzetí od kurýra nebo na výdejním místě

🛠️ Vrácení zboží a reklamace

  1. Jak mohu zboží reklamovat?

Reklamace se u nás nemusíte obávat. Stačí vyplnit formulář „Reklamace“, který naleznete zde - https://www.defendia.cz/informace/vraceni-zbozi-a-reklamace/?retino-portal-d096-url=/cs/portal/iframe/9fcdf5a0-d162-4ccb-a6d9-c8676d138ad2/

Není-li na faktuře, dodacím nebo záručním listě uvedeno jinak, je záruka na dodané zboží 24 měsíců.

Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:

  • mechanickým poškozením, neodbornou instalací, zacházením, či obsluhou
  • byly-li škody způsobeny počítačovými viry
  • používáním zboží v podmínkách, které svými parametry neodpovídají parametrům uvedeným v dokumentaci
  • zboží bylo poškozeno živly
  • zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci

Zákazník může uplatnit reklamaci doručením zboží poštou na adresu: DEFENDIA LAND s.r.o., Zkrácená 3223/46, 700 30 Ostrava, nebo osobně.

K reklamovanému zboží prosím přiložte:

  • kopii faktury nebo záručního listu
  • záruční list výrobce, byl-li se zbožím dodán
  1. Zakoupené zboží mi nevyhovuje. Mohu jej vrátit?

Ano, zboží máte právo vrátit, musí však být nepoškozené, bez známek užívání a opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím.

Vratka musí být učiněna písemnou formou, nejlépe přes Retino formulář, který naleznete zde - https://www.defendia.cz/informace/vraceni-zbozi-a-reklamace/?retino-portal-d096-url=/cs/portal/iframe/9fcdf5a0-d162-4ccb-a6d9-c8676d138ad2/  


☎️ Kontakty

  1. Jak vás mohu kontaktovat?

Telefonicky, e-mailem nebo přes kontaktní formulář u jednotlivých produktů na webu. Všechny kontakty najdete zde - https://www.defendia.cz/kontakt/

  1. Kde se nachází vaše kamenná prodejna? Máte jich více?

Aktuálně máme pouze jednu kamennou prodejnu, a to v Ostravě. Konkrétně na adrese: Zkrácená 3223/46, 700 30 Ostrava-Zábřeh, Česká republika

Více informací o prodejně a otvírací dobu včetně pauzy naleznete zde - https://www.defendia.cz/prodejna-zbrane-strelivo-sebeobrana-ostrava/

 

🔫 Zbraně a střelivo

  1. Potřebuji k nákupu zbraně zbrojní průkaz?

Ano, pro nákup zbraní je nutné předložit zbrojní průkaz. To se týká kategorie zbraní A, B a C, přičemž pro kategorii A a B je nutné ještě mít příslušné nákupní povolení.

Do kategorie C spadají také tlumiče, což znamená, že pro jejich legální pořízení je nutný zbrojní průkaz a následná registrace u policie.

Pro nákup nábojů a zásobníků je nutné mít zbrojní průkaz. Pro nadlimitní zásobníky pak také výjimku.

  1. Jakým způsobem ověřujete ZP?

Po vytvoření objednávky Vás budeme kontaktovat e-mailem a požádáme o zaslání čísla zbrojního průkazu, případně číslo nákupního povolení. Vaše údaje kontrolujeme pouze za účelem ověření oprávnění k nákupu – chráníme je v souladu s GDPR.

  1. Lze zbraň zaslat na mou adresu kurýrem?

Nikoliv. Zbraň si můžete vyzvednout u nás na prodejně osobně, případně využít služby závozu. Více o závozech najdete zde - https://www.defendia.cz/zavoz-zbrani-a-streliva/

  1. ZP mám čerstvě a potřeboval bych poradit s výběrem zbraně. Pomůžete mi?

Samozřejmě! Ať už se jedná o první zbraň, nebo hledáte něco konkrétního pro sport, lov nebo osobní obranu – rádi poradíme. Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo se stavte na prodejně, kde si můžete zbraně i prohlédnout.

  1. Nabízíte také příslušenství ke zbraním?

Ano, najdete u nás široký výběr zásobníků, pouzder, kolimátorů, optik, čištění, náhradních dílů i další výbavy. Vše je přehledně rozděleno na e-shopu, i podle typu Vaší zbraně. A pokud chcete poradit, stačí nám zavolat, napsat, nebo se zastavit osobně.

  1. Mohu si u vás zbraň vyzkoušet?

Vlastní střelnici bohužel nemáme. Pokud si ale chcete zbraň nejdřív prohlédnout a „osahat“, není problém. Stačí se zastavit na kamenné prodejně.

  1. Už mám tedy i ZP i zbraň… Ale neumím s ní. Nenabízíte náhodou kurzy?

Nabízíme! Prozatím jsou to kurzy na pistoli a pušku level 1 a 2, nebo také kurz na teleskopický obušek. Piexon kurz pak máme pro profesionály. Vybrat si můžete tady - https://www.defendia.cz/kurzy/

🛡️ Sebeobrana

  1. Mohu si zakoupit pepřový sprej nebo teleskopický obušek bez ZP?

Ano, tyto prostředky sebeobrany nejsou nijak omezeny zákonem. Je nutné ale použít je pouze v případě nejvyšší nouze.

  1. Je nošení obranných prostředků legální?

Ano, ale jejich použití se řídí zákonem. Obranný prostředek lze použít pouze v případě nutné obrany nebo krajní nouze. Zneužití může být trestné.

  1. Poradíte mi, co na medvědy?

Jistě, stačí nám napsat, nebo zavolat. Obecně doporučujeme pepřový sprej typu aerosol nad 200 ml.

🏕️ Outdoor

  1. Na co je impregnační sprej?

Impregnace prodlužuje životnost Vašeho oděvu, bot a výbavy. Chrání proti vlhkosti, špíně a plísním. 

  1. Je výbava, kterou nabízíte, vhodná i pro začátečníky?

Ano, většina produktů je vhodná i pro úplné nováčky ve světě outdooru. S nákupem Vám také rádi poradíme, ať už přes e-mail, telefonicky, či osobně na naší prodejně.